Idag bär de av till

Idag bär de av till Uppsala! Ska bli så trevligt, vi ska fira min mamma som fyllde år igår. Får träffa släktingar! De ser jag fram emot!

Igår kom min sambo hem med en present till våran dotter, han har köpt en gå-stol, en jätte fin som både blinkar och spelar musik. Tror ni att vi har en nöjd dotter?! Hon har inte riktigt fattat själva funktionen med den än, men de kommer väl, hon är så nöjd bara att sitta där och leka! Ska ta bild och visa er senare!

Önskar er alla en underbar lördag!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Skövde

HAHAHAHA

V hade oxå en sån som lät. Det var jättekul i början, men sen fick jag mest i nerverna på den så jag tog bort ljudpanelen (den var avtagbar som tur va). Hoppas ni har bättre nerver än jag ;)

2010-03-21 @ 20:44:28
URL: http://mukkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0