Har inte mått

Har inte mått så bra denna vecka, har mått illa och haft en sån hemsk huvudvärk. Inte migrän utan bara en dunkande värk. Alvedo har inte hjälpt, plus att jag har varit sjuukt trött. Inte äns graviditets trött utan värre...
Nu ska jag sluta klaga!

I förrgår natt så sov Adina i sin säng hela natten. Helt galet de e första gången hon sovit helt själv så länge. Annars somnar hon där och sen mellan 00-02 vaknar hon till och då bär jag över henne av ren lathet från min sida. Jag orkar verkligen inte vakna till bara för att söva om henne, så då får hon ligga och sussa mellan oss ist!

De är galet hur man kan älska en sån liten tjej så de känns som att  jag ska spricka, heeelt sjukt underbart!
Och de sjukaste är att "snart" kommer de en till som jag ska älska lika mycket, hur nu de ska gå, men de går juh, de säger alla med fler än ett barn! :D


Äter riven ost, de e gott de! :D

Återkommer senare under dagen, önskar er alla en underbar fredag!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0