Glömde

Glömde berätta att den lilla tjejen som föddes för 8 månader och 18 dagar sen idag väger 6690gram och är 70 cm lång!!
När hon föddes vägde hon 3250g och va 48 cm lång.


Här va hon tre dygn gammal!

Gick igenom bilderna från när hon föddes just för att få fram bilden, åhh vilka mixade kännslor, de va nostalgi och mycket "shit, jag ska snart gå igenom de där igen....!!!"

När folk sa till men förut att -"Tiden går så fort och bla bla bla", blev jag så irriterad på alla som tjatade, - Ja och?!". Men jag kan nu när man har egna barn konstera att ja gott folk: TIDEN BARA RUSAR IVÄG!! Ha ha ha!! Har man då kommit till en ny fas i livet?!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Lina

Men åh så gosig!!!

Jag vet inte vilka det är, vi känner typ inga på gatan. Skitungar gissar jag ;)

Vi ska flytta till en mindre lägenhet, vi ska bygga hus och vill därför spara lite pengar under byggperioden :)

2010-03-18 @ 12:20:39
URL: http://linaseto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0