Fotograferingen

Fotograferingen gick hur bra som helst! Johan och IsaDora är så duktiga, tack så jätte mycket! Vi fick se bilderna redan igår, men de dröjer ett litet tag innan vi får hem dom och kan visa för er. Men den som vänrat på nått gott väntar aldrig för länge! :D

Jag måste få klaga lite över min Iphone, jag gillar den som mobil och dator. Men som kamera suger den så otroligt mycket, de blir så fruktansvärt dåliga bilder om man inte är i ett riktigt ljust rum/utomhus. Jag laddade upp bilderna på datorn igår (eller ja, min sambo hjälpte mej, har aldrig gjort de förut från just denna mobil) och vissa som ändå ser rätt ok ut på skärmen i mobilen blev jätte suddiga på datan. Iphone är juh inte känd för att ha satsat på kameran men nån mått får de juh va tycker jag. Jag har hört att dom lanserat nya Iphone i USA 4G med en 5 megapixels kamera! Den ni!!!








Här har min underbara sambo gjort sushi! Så gott med hemmagjort, de kan jag varmt rekomendera!

Nu ska jag ut och njuta av de vackra vädret så lägger jag upp fler mobilbilder senare!

Ha de så bra!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: IsaDora

Wow! Vad imponerande med hemmagjord sushi! Jag har provat en gång men det blev ju bara slappa riskorvar... Det är ju så att man borde ge sig på och prova en gång till! Inspirerad :)



Tack för igår! Jättekul att ni kunde komma! Jag är också missnöjd med kameran på iphonen, den är inget att hänga i granen precis! Brukar väldigt sällan använda den faktist! Tycker också att även om det är bra ljus så får man ingen bra skärpa på närbilder såsom man får men en vanlig kamera...

2010-03-08 @ 12:31:56
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0