Den senaste

Den senaste tiden har jag varit så otroligt trött på kvällarna, (beror med stor säkerhet på graviditeten) vi pratar att jag lägger mej gärna vid 20.00 på kvällarna. Men på helgen brukar jag försöka hålla ej vaken så jag kan kolla på Let´s Dance och Melodifestivalen, men de gick inte igår. Jag somande efter att första paret dansat igår. Tröttheten går väl över snart hoppas jag!

Idag ska vi träffa en familjevän, vi ska gå på ett köpcenter och handla lite och mest bara umgås, de ska verkligen bli jätte trevligt!

Ha en underbar lördag vad du än gör eller hittar på idag!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hälsa henne så mycket och ge henne en kram från mig!!

2010-03-06 @ 07:24:19
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0