Vet inte riktigt

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om...?

Igår hade vi besök av min sambos förra jobbarkompis, hon kom med paket till Adina! Adina va riktigt nöjd, tänk att karongen till innehållet kan vara så roligt!? Ha ha ha ha! Alltid lika trevlit att träffa henne!

Senare idag ska vi åka och beställa tårta och inhandla en AC! Ska bli kul (tårtan alltså, om jag fick bestämma skulle den vara rosa och röd med massor av hjärtan och hels hjärtformad. Men jag måste komma ihåg att de är inte miin tårta...!!! Ha ha ha ha)
Ac är nog ett måste, för att förra året hade vi 64C här inne i köket, de va verkligen inte nådigt... :S

Nu ska jag ta reda på alla plastpåsar som Adina sysselsatt sig med att ta ur lådan medans jag suttit här och fortsätta dricka min kopp kaffe!!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0