Jag vet inte

Jag vet inte om jag sagt detta förut, men jag är heelt fast i bloggvärlden. Jag har hittat så många bloggar som jag läser mer eller mindre varje dag. De e helt galet egentligen va folk väljer att skriva om, vissa lägger verkligen ut allt om sig själv, sitt liv och sina barn. De e så kul! Jag har hittat gammla skolkamrater från högstadiet, deras tjejer som bloggar osv. De e så kuul!
Det är ganska trickigt när man bloggar, jag är medveten om att de är ganska många som läser min blogg, personer som jag inte känner, personer jag inte har kontakt med alls idag och folk jag helt enkelt inte vill ha något att göra med. Men jag struntar i de (så klart, annars hade jag juh inte bloggat) men vissa saker väljer jag att inte skriva om eller att ta upp, för att inte bli allt för privat eller blotta mej själv eller personer i min omgivning.
Nu ska jag ta och käka lite, innan min älskling kommer hem! Vi måste ut på jakt efter en sele till tripp trapp stolen, Adina klättrar överallt, igår föll hon ur stolen.... Men tack och lov så låg hunden precis där hon landade så hon landade mjukt, som sagt tack och lov, de kunde ha gått riiiktigt illa.
Ha en fortsatt bra dag!
Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Landade på HUNDEN tack-o-lov!!! Hur är det med Crusse? Ha,ha,ha....Kombinerad hund och skyddsmatta. Åhh vilken praktisk ras! Den måste du rekomendera alla barnfamiljer. Du kanske kan träna upp han med köttbullar att ständigt följa Adina runt och dämpa hennes fall? Crusse=Årets hjältehund!! Han måste få biff till middag!

2010-06-08 @ 18:11:08
Postat av: Katarina

Verkligen! Det var min första reaktion med....Lille Crusse..årets studsmatta,kanske!?

2010-06-08 @ 18:17:17
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0