Jag har så svårt

Jag har så svårt att förstå att min dotter redan är ett år, herregud. De har gått så fort, samtidigt så känns de som att hon funnits hos oss så mycket längre än bara ett år! Livet är underligt på ett underbart sätt (ibland iaf)!


Här är hon inte mer än en timme gammal


Här är hon precis 1 månad


Här är hon 2 månader (våran lilla skalle pär :D)


3 månader (här är vi i Norge)


Här är hon 4 månader och får smaka potatis för första gången!


5 månader och har precis blivit döpt!


Julen -09 (här är hon 6 månader)


Här är hon snart 7 månader ( här är vi i New York!!)


8 månader


9 Månader


10 månader


11 månader!

Så nu har jag lagt upp lite bilder, bilder från hennes stora dag igår kommer upp någon annan dag (vill inte lova att de blir idag)

Ha en underbart skön söndag!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Helena

Otroligt vad hon förändrats! Tänk om man ändå kunde stoppa tiden för en liten stund! Men alla åldrar har ju sin tjusning som tur är. Och det är ju så otroligt härligt att se utvecklingen. Om man ändå kunde stanna upp och njuta av att få uppleva det istället för att rusa genom livet med allt vad det innebär... (Djupt det här blev då ;)) Hoppas vi kan ses snart! Kram

2010-06-27 @ 20:43:20
URL: http://posansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0