Idag är de avslutning

Idag är de avslutning på en utav de förskolor som vi brukar besöka. Personligen tycker jag de är tråkigt att de har sommarstängt, va ska vi göra dom dagar vi inte har något att göra? Adina älskar att komma till ÖF, jag sätter ner henne på golvet sen drar hon sin kos, hon har dock sten koll på vart jag befinner mej, men hon visar inget intresse alls i mej, vilken är kanon! Hon älskar att vara med de andra barnen, utforska alla "nya" leksaker osv.
Vissa utav dom kompisar med barn som jag umgås med ska börja jobba igen nu, så jag hoppas att vi kommer på något riktigt skoj att hitta på på dagarna ändå!
Jag kan inte låta bli att undra hur de kommer bli i höst, hur ska man orka? Adina är juh en social tjej, klart hon ska få gå på öppna förskolan, men får man ta med sig en liten bebis oxå? Jag måste orka, inget utav mina barn ska bli "straffade" bara för att vi valt att skaffa dom tätt. Dom ska få och ha allt som dom behöver och mår bra utav! (sen vad de innebär och betyder är juh en tolkning fråga!)
Allt går bara man vill, eller hur!?!
Plus att jag har en underbar kille som finns och kommer alltid att finnas till 150% för sin familj! Har jag någon gång sagt att han är bäst?!!



Nu ska jag göra oss i ordning för en underbar dag i de svala vädret!  

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0