Här kommer de

Här kommer de bilder från i fredags när min bror tog studenten i Uppsala! 2010-06-04!


Morfar, Maddes profil och Helena när vi står och väntar på Tobias.


IsaDora och Johan


<3


Yay! Grattis!!


Love is in the air!! :D


Mor och son


Här är vi alla på väg hem till mamma och Tobias från slottet! Måste få tillägga att Uppsala är en riktigt vacker stad!


Min älskade underbara mormor och min kusin Fredrik!! Gillar detta kortet jätte mycket!

De va alla bra kort som jag hann ta under fredagen! Ni som inte fick vara med på bild här, blev de tyvärr inga bra bilder på. Min kamera lever sitt eget liv ibland.

De va som sagt en riktigt trevlig student och de är alltid lika trevligt och underbart att träffa släktingar! Dom ända som inte va med va min underbara hälft och Helenas man Anders, tyvärr.

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0