Oj oj vilken

Oj oj vilken underbar helg, kan ärligt säga att det har varit den bästa helgen på väldigt länge! Vi har varit med nära och kära hela helgen! Här kommer de bilder!
I fredags kom fint besök från Norge, Dennis och Adina fann varandra direkt!


Sen åkte vi till Rimbo på besök. Här hjälper Adina till med att bygga ihop partytältet!


Emma och Adina busar!


Kvällspromenad <3


Födelsedagstjejen/värdinnan!!


Lilla söta Emma :D


Min älskling <3


Inte ett dugg sugen på cider eller/och öl i 35 graders värme, nej inte alls...!!! :D


Persika är gott!

Väl hemma igen väntade min halvsyster Josefin, hennes mamma Helene, Helenes's kille Martin och deras son Dennis!
De va lite varmt i köket när de va över 36 grader... :D


Systeryster och Helene, här är vi på Koh Phangan. En riktigt cool restaurang om du frågar mej!


Martin och min sambo!


Bus/pusskalas på tunnelbanan hem igen!

Ja, som sagt en helt fantastisk helg! Tack alla ni som gjort den möjlig!! :D Och tack så jätte mycket Tom och Sandra för allt! Vill även tacka Martin som fixade våran tvättmaskin!! Tack Tack!!
Nu ska jag kolla på matchen, jag håller på Holland, men jag tror att Spanien vinner!
Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0