Jag måste få gnälla lite!! Jag är just nu ...

img_2144 (MMS)

Jag måste få gnälla lite!! Jag är just nu gravid i vecka 31, jag har över 30 kilos övervikt (från innan jag blev gravid med Adina) de är inte jobbigt bara psykiskt längre utan även fysiskt...! Jag smälter nästan bort redan nu, kl är 08.22 de är 20 grader varmt och de blir värre/varmare! Jag vill så gärna ha en mulen vecka/månad med max 20 grader på dagen (sorry alla sol sugna semester människor!!). De possitiva är att de kunde ha varit betydligt mycket varmare och jag kunde (tro de eller ej) varit mycket större än va jag är idag! Och att min sambo stod på sig i affären och köpte en otroligt(stor och ful) bra AC! Tack älskling :D Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0