Förra helgen va vi i

Förra helgen va vi i Uppsala (för ovanlighetens skull!)! Vi va och badade me min bror Johan och även min mamma kom! Sen blev de grillning, jag laddade just upp lite bilder på datan som jag tänkte visa er!


Ballerinas kladdkaka var gott!!


Johan, laddar för en dag på Ullared :D Hi hi hi!!


Mamma marinerar köttet.


El biffen aka. spinky :D


Mina <3


Denna bild får mej att undra vad som finns i magen :D Eller e du kanske bara hungrig? Hi hi hi! :P


IsaDora kom åkandes på sin nya moppe! :D

Nu ska jag göra oss i ordning för att åka till mitt jobb och hälsa på, ska bli trevligt!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahahah :D Jag busade ju bara med lillan <3

2010-07-24 @ 16:05:31
Postat av: Ehlin

Man kan juh alltid hoppas eller kallas de önsketänkande?!! :D hi hi

2010-07-26 @ 07:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0