Sorry, har varit

Sorry har varit dålig på att blogga.

Vi är hemma och resan hem gick jätte bra, allt har gått så bra. Mycket bättre än jag kunna förvänta mej. Adina är verkligen den bästa dotterna man kan ha! Så duktig!

De är skönt att vara hemma, borta bra men hemma bäst. I söndags va vi hem till min bror på lunch och hämtade hunden. Träffade även mamma, Tobbe och Jennifer (IsaDora jobbade tyvärr) hann titta förbi Adinas farmor på kvällen oxå! I måndags va en lugn och skön dag, i går började min sambo sitt nya jobb! De verkar ha gått jätte bra för honom.
Dominika och Vincent va hit igår! Så mysigt att få umgås med dom!

Idag är de mamma grupp, innan dess ska jag träffa Stina och Frans!

Nu måste jag kasta i mej lite lunch innan vi måste rusa!

Bilder ska jag lägga upp här snart, har dom på andra datan, är lite lat man ska ta mej i kragen och fixa de!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaaa...skärpning...din mamma måste få ha nått att läsa, särskilt när hon sitter framför datorn i brist på andra aktiviteter i livet!! Och korten visas för alla på jobbet, så skärpning där också!!



Puss på dig!!



<3 <3 <3 =))))

2010-01-20 @ 14:15:29
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: IsaDora

Ja :( önskade att jag var där med er! Kram

2010-01-21 @ 09:51:02
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0