Nu är de inte

Nu är de inte långt kvar tills vi åker till USA!!
Jag längtar, de ska bli så spännande och roligt att få komma dit. Att få träffa alla och att få se staden New York! Börjar bli nervös inför flyget och tids skillanden för Adinas skull, men de kommer gå som de går. De finns inte mycket jag kan göra.

Vi har haft Delia och hennes kompis Will från Australien här i två dagar. Super trevligt har de varit även kul att få prata engelska, skönt att få "värma"upp lite innan vi åker så man inte är allt för kass.

Imorgon ska vi till mamma Delia på brunch, sen efter de ska vi till min sambos förra arbetskamrat (han ska börja sitt nya jobb efter våran resa) där ska vi äta kräftor! De ni, mitt i vintern! De ska bli super gott!
På onsdag vette sjutton vad som händer, måste nog packa lite. Torsdag ska jag träffa Anette och fredag åker vi!!!

I lördags hade vi besök från Rimbo, detta är Emma 3 ½ månad gammal/ung :D


För Adina som gillar att ta på allt och nypa på allt som går att nypa i va de svårt att hålla finfgrarna i styr!

Ha en bra kväll och jag hoppas att eran första vecka på detta år blir en riktigt bra vecka!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer säkert att gå bra med allt i NY.. saknar er! Och kommer att sakna er ännu mer nästa vecka! Kramisar!

2010-01-04 @ 22:06:47
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha, petandet känner jag igen och smakandet på allt :) Tog Emilia på bar gärning när hon åt på kattens svans och tass.. Gott.. Hahaha ;P

2010-01-05 @ 23:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0