Jag är så

Jag är så sjukt trött idag, helt galet. Skulle kunna ha legat hemma nerbäddad i sängen hela dagen om jag fick bestämma...
Adina har varit ovanligt gnällig idag. Dom två senaste dagarna har hon sovit jätte dåligt på dagarna, plus att hon dregglar ganska mycket, så där har vi orsaken. Men de är inte alltid lätt.... Men hon gör allt bra igen genom att titta på mej med sina klar blå ögon och lägger huvudet lite på sne och ler! Min lilla Princessa!! De är konstigt hur mycker jag älskar henne. Trodde de inte gick att älska så mycket, ibland känns de som att hjärtat ska spricka av all kärlek!

Idag va vi på sex månaders kontroll (en månad för sent!!) Allt gick bra, bortsett från att hon skrek från den sekund vi kom in till läkaren tills vi kom ut ur rummer igen! Ha ha ha ha, hon e lite rolig ibland.
Nu väger hon 6600g och är 65,5 cm lång!

Imorgon ska jag tvätta och sen försöka städa lite, i hopp om att jag inte är lika trött som jag varit idag!

Ha en bra måndags kväll!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhhh...boooooring... SKRIV NÅTT VETTJA!! Jag vill ju veta hur du har det ju!! Love you!

2010-02-05 @ 16:58:49
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0