Åhh herregud

Åhh herregud vilken resfeber jag har. De e helt galet. Jag är så nervös eller ja mer exalterad. De pirrar i magen, tankarna går i hundra, har jag packat de, har jag lagt ner de, behöver jag den dära? Ja så låter de i min hjärna just nu! Undrar om jag kommer kunna sova sen. Hoppas verkligen de!
De som jag inte packat med, finns juh förmodligen att köpa i USA. Så de finns inget att oroa sig för, men... ha ha ha ha! Nej nu måste jag lugna ner mej och försöka njuta ist! Annars kommer min stackars sambo att bli tokig på mej. Ha ha ha!

Ja, imorgon bär de av, kl 13.20 går flyget! Håll tummarna, jag bloggar nog sen från USA.

Ha de så bra här hemma!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhhh...jag är så glad för er skull! Hoppas att allt kommer att gå jättebra! Och du MÅSTE blogga därifrån, för hur ska jag annars kunna överleva en hel vecka utan dig/er? Jag kommer att sakna er massor! (jag veeeet att vi inte ses varje dag..men fatta...andra sidan atlanten...!) Ha den bästa veckan ever och njut av ALLT! Kramisar!

2010-01-07 @ 20:39:19
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0