Har haft en

Har haft en jätte mysig och trevlig dag idag. Vid tolv tiden kom Johan, IsaDora och Nathalie och hämtade upp mej och lilla skruttfian. Vi åkte ut till IsaDora´s och Nathalie´s storasyster Stephanie och hennes två helt underbara barn; Nova-Lie och Denzel!
Blev bjuden på lunch (tacos) och fika. Så gott och trevligt. Sen åkte vi iväg till hornbach, jag gillar den affären, så bra för både tjejer/kvinnor och män/grabbar, dom har allt från blommor till plankor, från fiskar till badkar, ja ni fattar, de finns något för alla!

Jag hade laddat mobilen för att fota massor, men tror ni jag äns jag tog upp den?! Nej, tyvärr.

Ha en underbar fredags kväll!!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0