Bakning pågår!!

Bakning pågår!! Jag hade några bananer över här om dagen, dom va inte helt "kasta bort skiten" utan snart, om ni förstår va jag menar! Så jag bestämde mej för att baka banankaka på två utav mina fyra bananer. De blev så gott! Så jag frös in halva och jag och min sambo delade på resten! Så imorse hade dom två sista blivit helt "kasta mej annars kommer flugorna" så de blev en till kaka! Mums, den ska jag ta med mej till min sambo´s mamma imorgon när vi ska dit och bli bjudna på frukost bestående av: smörgåstårta!! De ni, de är va jag kalllar lyx frulle!

Nu ska jag ta Adina i bärselen och ta mina två överfulla IKEA kassar med tvätt ner till tvättstugan, de e så skönt när allt är tvättat!

Ha en underbar fredag!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0