Älskade lördag!

Älskade lördag! Man tittar ut och de är grått och blött ute, kollade precis på vädret där som sa att nästa vecka ska de frysa på igen, oj oj oj hur ska de gå då? Hoppas alla tar de försiktigt!

Idag kommer min lillebror Tobias och hans tjej Jennifer till stockholm, dom ska fira hans födelsedag. Han ska även gå på nån budofitness outlet här i närheten. Så vi ska träffas en sväng, de blir trevligt!

Ha en underbar dag, nu måste jag fortsätta med att säga: aj aj, den får man inte röra, nej Adina man får inte göra så, ja ni med förstår! Ha ha ha! Hon är så charmig, hon kollar upp på mej med sina stora blå ögon som en oskylldig liten flicka, dom ögonen och den minen är svår att motstå vill jag lova. Min lilla ögonsten.

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0