Jag e så sjukt j*vla irriterad, puuh! Jag ...

img_4279 (MMS)

Jag e så sjukt j*vla irriterad, puuh! Jag har räknat till tio massor med ggr, ibland känns de som att man inte gör mycket annat än tjatar på Adina och säger NEJ hela tiden, och vi ska inte tala om alla blöjbyten som ibland känns som en never ending story...! När båda (på dessa känslor/hormoner) skriker/gnäller samtidigt får mej att bli knäppare än jag redan är!! Igår va Douglas skrikig fram till 22, (han brukar somna lugnt och stilla vid sju, så de va något nytt för oss) så han och jag somnade samtidigt och sen upp i morse vid 05.45... Ingen egentid alls... De känns just nu! Men de e så tur att ett leende, en bamse kram och en blöt puss tar bort det, nästan på en gång! En sak e juh säker  hur mycket jag än gnäller så skulle jag inte byta ut mitt liv mot något, så klart!! Älskar mitt liv, nästan jämt!!  :D Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0