God Morgon

God Morgon på er!
Här börjades dagen tidigare än vanligt, redan halv sex... Nu har jag vaknat till lite och dricker mitt heliga morgon kaffe, tänk att jag under graviditeten inte kunde dricka kaffe (för att de inte smakade gott då). Tänk vad en växandes bebis i magen kan ställa till det för smaklökarna!
Idag blev några utav planerna ändrade, så vi får se va vi hittar på för mysigt, att gå ut och åka pulka är ett måste iaf!
Ett måste är iaf att städa och tvätta, tycker inte att det är så tråkigt ändå, älskar resultatet av det så för mej är de ganska kul att fixa till hemmet så det är städat och fint!
En fråga till er som har julgran; När tar ni fram den? Förra året hade vi den från första advent, men jag tycker att det är för tidigt, jag hann tröttna på den långt innan julafton!
Xo Xo

Kommentarer
Postat av: helene

Här tar vi in granen dagen innan julafton. det har varit tradition sen jag var liten :-)

2010-12-04 @ 10:29:27
URL: http://heleck.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0