Åh va jag är nöjd

Åh va jag är nöjd med denna natt! Adina sov i sin säng hela natten och likaså Douglas! Jag la mej tidigt för att vara "redo" för en tuff natt igen! Tänk så glad jag va när jag vaknade och insåg att klockan va 05.00 när Adina klättrar över sin pappa för att lägga sig i mitten och mysa (ibland sker de redan vid tolv...)!
Mindre nöjd blev jag när kaffet va slut, shit så irriterande... Men tänk va gott den första efterlängtade koppen kommer att smaka!
Nu ska jag fixa och dona för dagens bestyr!


Bjuder på en bild när Adina va 2 månader och lite till, kolla in dubbelhaka! Hennes smeknamn va då: Skallaper!!

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: P

bästa bilden någonsin. Den borde typ vinna nåt pris för roligaste barnbilden. haha. Jag skrattade gott här hemma vill jag lova. Hon ser lite ut som en groda. Hoppas ni får en underbar jul. Kram

2010-12-16 @ 17:02:29
URL: http://petraistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0