Har inget vettigt att

Har inget vettigt att skriva om alls just nu tror jag.
Solen skiner här i Stockholm, de är 14,3 grader ute, hösten närmar sig med storm steg! Jag älskar hösten, de är nog min favorit årstid! Eller ja, jag gillar nog alla lika mycket! 
Men tänk er en solig dag, de är ca 8 grader ute, de är vidstilla, alla löven är röda, oranga, bruna, gröna. All grönska kämpar för att få hålla sig kvar på träden och buskarna! De är något magiskt med att se de absolut sista lövet falla av ett träd, eller är de bara jag som tycker de?!
sen dom blåsiga, regninga, gråa dagarna ja dom finns i alla Sveriges årstider, så dom kan jag gladerligen skippa!

Ha en härlig dag!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0