Får väl bjuda er på en fetto bild :D Min s...

img_1409 (MMS)

Får väl bjuda er på en fetto bild :D Min sambos semester har börjat och idag hämtade han hem Crusse som semsestrat i  Uppsala, sen packade vi  in oss i bilen och åkte hit; till Stavsnäs!! En underbar stuga, så otroligt mysig, fin, perfekt läge,  ja den har allt, eller ja förutom en toalett!! Vi trivs verkligen här, vi va här förra året oxå då va Adina bara en månad! Om en stund ska brasan tändas, nu är de familjemys på allra högsta nivå! :D Älskar mitt liv!! Xo Xo


Kommentarer
Postat av: IsaDora

Du är så fin Ehlin! ♥

2010-08-05 @ 11:31:26
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Petra H

Jag bara älskar den här bilden :D Jag hoppas att du känner dig vacker som gravid för det är du verkligen (och givetvis i vanliga fall också :)) Kram :)

2010-08-06 @ 09:59:05
Postat av: Ulrika

DU ÄR SÅÅÅ SÖÖÖÖT! Den vackraste gravida jag sett!

2010-08-09 @ 20:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0