Tänk vad en bild

Tänk vad en bild kan lurs! Vi har köpt en ny dammsugare, den är super bra! De är Electrolux ultra silencer, på kartongen är de en liten bebis som vilar sig på dammsugaren. Då får juh jag den uppfattningen att den inte ska låta så jätte mycket. Inte helt tyst, men iaf inte låta som en dammsugare brukar göra!
Men jag tycker att den låter, den låter ganska mycket om man frågar mej. De är juh inte som att jag kan dammsuga och ha Adina lekandes på golvet utan att fatta vad som pågår. Hon är nämligen jätte rädd för dammsugare.
Men missförstå mej inte nu, den är verkligen bra! Jag är super nöjd men tyst är den INTE!!



Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Iris

Jag håller absolut med dig! Vi köpte den dammsugaren just därför för att den skulle vara TYST! Var den tyst? NEJ. Den var ju jätte bra för övrigt.. men som sagt, tyst var den inte....

2010-04-06 @ 11:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0