Jag är verkligen en

Jag är verkligen en mycket lycklig människa! Jag tror att jag verkligen börjat förstå att snart (beror på hur man ser på ordet snart) ska vi bli en familj med två barn. Att jag verkligen är gravid med mitt andra barn, de känns så overkligt.
Nu ska jag försäka sluta tjata om de, jag lovar! Jag vill tacka er alla som grattat oss i våran familje lycka och alla ni som är glada för våran skull: TACK!!

Igår kollade vi på SMHI och som sa att de skulle vara varmt och skönt idag hela 11C, men de ser mörkt ut. Så de blir nog ingen lekpark för oss idag. Hade tänkt ta Adina och gunga lite, men men vi har juh hela sommaren på oss!!

Lite senare ska jag överföra bilder från kameran, så ni får se lite!

Ha en super bra dag!!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0