Länge sen sist

Länge sen sist, ledsen! Här kommer de lite bilder iaf!


Den dära dubbelhakan säger jag bara!!!

Och dom kinderna!

Ha ha ha! Att ligga på mage börjar bli lite kul!! (i mkt korta stunder)

Vi va i Uppsala i veckan, har blivit dålig på att ta kort men några blev det iaf. Vi träffade blandannat Iris med hennes dotter Engla. Vi va in på skoaffären för att prova vinterskor. Engla tyckte de va lite konstigt att lyfta på fötterna med dom tunga skorna på fötterna!!! Så roligt, hon såg till en början helt förvånad ut men sen gick de bra att springa runt!


Min bror Tobias ska allid leka pajjas på kort :P Ha ha ha


Nej nu ska jag fixa lite här hemma medans min lilla dotter sover sött i bärselen och snuttar på sin nya marimekko napp som vi fick av Iris (fick den rosa nappen med en napphållare och en nappflaska i rosa marimekko plus en super fin body!!! TACK så jätte mkt!!!!)

Ha en super bra helg!!!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: isadora

WOW vad fin hon var i den randiga tröjan och rosettbandet på huvudet! Jättefint verkligen!! Haha baby Adina måste ju se supergullig ut i rosa marimekko stuff.. Vad roligt att ni fick det.. Det är ju Ehlins smak till 100% :) Kram! Ses ikväll!

2009-09-12 @ 09:06:08
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Iris

Vad fint kort på Engla du tog. Och jättefina bilder på Adina! Hon är så söt, hoppas vi ses snart igen. Har som sagt en hel del söta kläder som Engla växt ur :) Kram

2009-09-14 @ 17:53:36
Postat av: Skövde

Hon är så söt så jag dööör!!!

2009-09-15 @ 10:30:58
URL: http://mukkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0