God Kväll

God Kväll gott folk! Sitter här i soffan och smaskar på en Ben & Jerry´s så jag tänkte passa på att skriva lite innna jag ska försöka sova lite. Igår va vi på bvc, nu väger lilltjejen 4970g och är 59 cm lång. Ja som om de är till någons förvåning men ja, hon växer!!

Idag va vi på lunch träff med Anette och lilla söta Max hade som alltid riktigt trevligt.
I helgen började min älskade sambo och min underbara bror Johan med att renovera våran lägenhet, dom hann med så mkt på en helg; nya bänkskivor, tog bort kaklet, instalerade spishällen, ugnen och fläkten, la nytt golv i hallen och köket. De är lite kvar med de blir klart inte denna helg men nästa (hoppas jag iaf) ska lägga upp lite bilder på de sen, kanske i morgon! Jag och Adina var i Uppsala och hälsade på medans dom jobbade! Tack alla för en super mysig helg!
Nu i helgen ska vi till Norge, har en halvsyster Josefin som ska konfimera sig. Ska bli super trevligt att få åka dit och att få träffas!! De sker allt för sällan, tyvärr. Är lite orolig för bilresan dock, Adina har inte gillat att åka bil alls dom senaste gångerna vi åkt någonstans. Hon skriker så mkt så hon blir helt svettig, de bara rinner från huvudet på henne efter ett tag, de är inte bra på små barn. Men vi får ta allt som de kommer. Håller tummarna!



Min lilla groda, älskar henne sååå!!!

Vi kollade igenom lite bilder idag, hittade denna bilden detta va på Johan och IsaDoras bröllop; som sagt ja, hon växer!!




De kommer förhoppningsvis mer bilder imorgon!


Sov så gott!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0