Vilken underbar helg

Vilken underbar helg vi har haft, helt fantastisk! Delia kom hit i fredags, vi tog de lungt åt middag tillsammans och bara myste. I lördags så va vi som jag skrev igår ute på en super lång prommis, helt underbart, plus att de va Delia som hade Adina i bärselen, skönt för ryggen att få slippa ibland. Vi åt köttfärspaj till lunch/middag sen bakade jag kladdkaka som jag vispade grädde till. Vi hade helt enkelt en riktigt mysig lördag också. Idag har vi varit i Barkarby outlet och handlat lite, två par skor, ett par gympa/hemma byxor, vi va där många timmar och kollade runt. Åt på Pizza Hut, de va gott. När vi nästan hemma så stannade vi till på ett massage ställe, Adina sov i bilen så jag bestämde mej för att gå in och få thai massage i en timme. De va min födelsedagspresent från Delia! Tack vännen!
Hade ingen aning om va thai massage va för något, höll på att dö av förvåning när hon satte sig på min svank och drog benen upp mot sig själv, ha ha ha. En riktigt skön upplevelse som jag snart vill göra om igen, imorgon är de min älskades tur. Han är pappaledig måndagar och fredagar, helt underbart!

Här kommer de lite bilder från den underbara helgen som varit 

 







Imorgon kommer Maria hit, hon jobbar varannan helg på Rosella så på vägen hem från kappis så tittar hon in på en kopp kaffe, ska bli trevligt att få träffa henne igen!
Sen ska vi gå till massage stället och låta sambon få sig en omgång, en liten thailändare som ska gå på låren och ryggen! Hi hi!

Ha en mysig söndagskväll!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0