Söndagen

Söndag är de idag, imorgon blir lilltösen 4 månader, tiden går snabbt.
Imorgon ska vi börja med smakprov, potatis, de ska bli så spännande. Kameran kommer sälvklart att vara i högsta hugg, så biler får ni se imorgon!
Igår va vi på Vincents dop, super trevligt hade vi de. Efter de så åkte vi får att träffa upp några kompisar till min sambo, vi åkte till ett annorlunda ställe för att äta mat, blev ganska skeptisk när vi fösrt klev in, men de va så otroligt god mat och de va super trevligt, de va ett peruanskt ställe. Ibland är de synd att jag inte fattar spanska, får börja plugga lite spanska kanske?!  Alla som va där på resturangen pratade spanska, nästan alla iaf! Dit kommer vi åka fler gången för att äta den goda maten och umgås med vänner! Ska lägga upp bilder från gårdagen senare eller imorgon, så ni får se!

Idag ska vi till min bror Johan de ska bli mysigt att få umgås med honom, IsaDora jobbar idag så henne missar vi tyvärr, får se till att förska träffa henne snart, med tanke på att hon ska hålla i Adina på dopen så de måste "övas" lite och låta Adina vänja sig med henne! Om du läser detta får du gärna höra av dej så man kanske kan träffas snart? :D
Får se om min andra bror och mamma kanske tittar förbi en sväng.

 

Nej, nu ska jag nog ta och väcka mannen i huset!

Ha en bra dag!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: isadora

Hehe jag pratade med Johan om det igår att jag har ju inte hållt i Adina tillräckligt mycket för att hon ska hålla sig från gråt.. Så känner mig lite smått orolig att hon kommer vara superledsen på dopet! Men vi får träffas så snart som möjligt!! :) Ha en superskön söndag! Kram

2009-10-25 @ 10:00:59
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Katarina

Tack för en trevlig söndag!! Och lycka till idag! Kram!

2009-10-26 @ 05:48:36
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0