Här kommer dom

Här kommer dom, bilderna jag lovade!


Emma & Adina


Tia Delia & Adina morgon myser!


Delia gjorde en nyttig morgon drink!


Engla!


En glad Iris!


Super gulliga Jonathan, som just fyllt 1 år!


Felicia som just mummsat i sig glass!!


Samuel visade stolt upp sitt nya hål i örat!! Cooling!


Lenitha, Adina & PG :P


Mina ögonstenar!

Så där va de lite bilder, ska ta mej tid att lägga upp lite från dom vi fick av Johan oxå, men de får bli imorgon eller senare!
Nu ska jag ta och väcka lilla sötnosen och sen beger vi oss till bvc, för vaccination. De blev en halvtimme tidigare än bestämt så nu bär de av! Önska oss lycka till och håll tummarna så hon inte bli sjuk av den!

Ha de jätte bra så länge!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Skövde

Helt fantastiska bilder gumman!

Jag saknar er massa!

2009-10-21 @ 10:38:39
URL: http://mukkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0