Det får bli en

Det får bli en slapp dag idag med, är helt slut i kroppen. Min sambo mår betydligt mycket värre än mej, han har något fel i ryggen han kan knappt gå stackarn, så hos honom vill jag inte klaga. Håller minen uppe när han är hemma. Men shit va min hals gör ont, huvudet värker, näsan rinner och de gör ont i hela kroppen.
Stackars mej, tycker jag!
De va samma som igår när jag vaknade, ville inte vakna. Men efter en kopp magiskt kaffe så mår man lite bättre iaf!

Hoppas att ni får en bra dag!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Mukkis

Stackars dig!!!!

2009-10-29 @ 11:06:50
URL: http://mukkis.blogg.se/
Postat av: helene

usj.. inte kul.. krya på dig!!!

2009-10-29 @ 17:04:05
Postat av: Fågelungens mamma

Åh stackars er!! Är det flunsan? Krya på er!! kramar

2009-10-30 @ 06:54:13
URL: http://fagelungensmamma.blogspot.com/
Postat av: Rakel

Visst kommer jag ihåg dig gumman, men det var inte igår. Vad gör du nu för tiden? Var håller el familia hus?

2009-10-31 @ 12:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0