Vilken sjuk söndag

Vilken sjuk söndag, jag mår inte alls bra. De är bara att bita ihop, bättre måste man juh bli snart iaf! Tackar för alvedon, nässpray och halstabletter just nu.
Igår va vi på två kalas, först hos Adinas farmor Delia, där hade vi super mysigt som alltid! Sen till min lillebror som fyllde 20 igår! Grattis till er båda!!
Hos herr & fru Willind bjöds de på en så otroligt god smörgåstårta och massa glass! IsaDora harde gjort den (tåratn alltså) helt själv och de va första gången, super bra gjort bruden!
Fick även träffa alla mina släktingar, de va länge sen vi alla va samlade, hade så mysigt igår!
Tack alla för igår! Så kul att träffas!

Bilderna kommer imorgon eller senare.
Ha en mysig söndag allihopa!

Nu ska jag kolla på den nya disney rullen ´Up´

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Katarina

Krya på dig! Hoppas att vi kan ses snart igen, jag saknar dig och våra samtal! (och Adina förstås!) Love you!

2009-11-01 @ 20:15:19
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0