Underbar dag

Underbar dag har jag haft idag! Tagit de lungt och skönt, varit till Skärholmen och handlat lite, promenerat, lagat mat och nu sitter jag har och latar mej i soffan!
Imorgon ska jag träffa några mammor från mamma gruppen, de ska bli trevligt.
På onsdag är de inte bara sprutan som gäller, utan kl 16 ska vi träffa prästen som ska döpa Adina. De ser jag fram emot, är så otroligt nyfiken på hur fika lokalen ser ut och hur många den rymmer. De är ganska många som kommer på dopet, så jag hoppas verkligen att alla får plats utan att de blir allt för trångt!
Längtar lite till dopet, de ska bli kul att träffa alla! Plus att den helgen får man jul pynta! Jippi!!!
Min underbara vän Maria och hennes son kommer hit redan på fredagen och ska sova kvar här, de ska bli så mysigt att få umgås, hoppas jag inte e för stressad bara... Hennes son Ville är jordens sötaste Ville, tänk att jag aldrig fått träffa honom. Längtar så mkt!

Nu ska jag fortsätta att lata mej och ta fram lite godis! Några After eigth skulle inte sitta helt fel!

Ha en mysig kväll!

Xo Xo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0