Lite från helgen

Lite från helgen som varit!


Den dubbelhakan säger jag bara!!


Adina med abuela Delia


Min moster Helena och smörgåstårtan!!


Mamma och min kusin Madde :D


Moster Ulrika och mormor

Alla andra bilder blev konstiga, så detta är de som blev bra!

Idag har vi bara latat oss igen, börjar bli mycke lathet nu för min dej, måste ut och röra på mej. Imorgon får de bli en lång promenad iaf.
På onsdag kommer min vän Hanna hit från Åland och ska stanna tills på torsdag, de ska bli så mysigt att få umgås med henne, de va hur längesen som helst vi träffades och riktigt umgicks.
Sen på fredag ska vi till Uppsala, jag ska jobba hos mamma. Min underbara sambo ska hålla sig i krokarna med Adina, ska bli spännande och se hur de blir. Blir nervös bara jag tänker på att jag ska vara ifrån henne. Men de kommer gå så bra, jag är inte nervös över hur hon ska ha de (för hon kommer ha de underbart bra med sin underbara pappa) mer för hur jag tar de att vara ifrån henne. Har inte varit ifrån henne länge eller mycket alls. När jag går till affären är jag alltid lika stressad; tänkt om hon skriker nu...! Men men, livets gång!
Sen på fredagen efter jobbet så ska vi plocka upp min kära vän Delia, hon ska med oss hem och umgås! Vi träffade henne lite snabbt i lördags och lämnade av Crusse hos henne, jag trodde inte att jag skulle sakna honom så mycket som jag gör. Lilla Crussiluss!!





Så på fredag kommer han hem igen! Ska bli mysigt att få hem honom, han förtjänar att få vara med Delia, där har han hela hennes uppmärksamhet för sig själv, plus lite till :D

Juste höll på att glömma de viktigaste som hänt idag: Vi ska åka till New York i januari!!!  Ska bli så otroligt kul! Efter nån timme efter vi bokat biljetten så kom jag på att de finns juh KFC där! Yeeess! Åhh va gott de ska bli, börjar nästan att dreggla när jag tänker på de...

Nu ska jag gå till köket och gör toast till mej och älsklingen.

Ha en bra kväll allihopa!

Xo Xo




Kommentarer
Postat av: Fågelungens mamma

Du kommer klara den stunden jättebra och känna att du har så mycket extra energi sen efteråt som du kan ge till både Alfonso och Adina! Du är verkligen en jättebra mamma!

Ååååh!! KFC, ät lite åt mig också när du är på andra sidan havet ;P

Kram från oss

2009-11-03 @ 11:53:25
URL: http://fagelungensmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0