Kollar på Idol

Kollar på Idol i brist på annat att titta på en fredags kväll. Har alla kanaler inbakad i hyran, så ingen box med andra ord. Men av någon konstig anledning så funkar ingen annan kanal än ettan, tvåan, fyran och svt 24. Vi har konstaterat att vi inte har råd att köpa en boxer. Så vi får nöja oss med dessa fyra kanaler ett tag till iaf. Till efter resan i januari! Längtar så, de ska bli så häftigt att få komma till New York!

Idag har vi varit till Kungen Kurva och handlat lite, eller ja, mycket. Har handlat massor med jul pynt. Så kul och mysigt! Längtar tills vi får pynta här hemma!
De blev inget jobb för mej idag, vill inte ha Adina i en skola nu med tanke på svininfluensan och den vanliga influensan. Tyvärr, hade behövt pengarna, men dotterns säkerhet går före allt.

Imorgon ska jag nog till Uppsala, ska kolla så att mamma inte är förkyld och/eller sjuk först, som sagt Adina får inte bli smittad. De är inte så att jag är en hönsmamma (än iaf) men de är så onödigt att utsätta henne för något som hon inte kan bekämpa med egen kraft.
Ska förmodligen träffa Dominika imorgon en sväng på morgonen för att äntligen promenera, hon har varit i Polen i lite mer än en veckan och jag kan väl erkänna att jag inte varit ute och gått alls nu när hon inte varit hemma. Så de ska bli sååå skönt att gå ut en lång promenad och trevligt att träffas!

Nu ska jag vara lite social med min underbara sambo innan han ska iväg och jobba natt.

Sov så gott!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0