Fler av dessa dagar

Fler av dessa dagar önskar jag mej, åh va underbart de är med solen! Så fantastiskt! Imorse gick jag och Adina till en promenad för att handla ett rosa sidenband till dopklänningen. Tänk så svårt de skulle vara att få tag i, men till slut så hittade jag de! Sen tog vi bussen till Dominika och Vincent, där tag vi de bara lungt och drack lite kaffe, sen gick vi ut på en promenad i solen. Jag kan inte få nog va solen!
Sen tog vi bussen hem, min sambo är i stan med några kompisar så vi är själva hemma. De är inte varje dag man har en grabbkväll/tjejkväll. De unnar jag honom verkligen!

Här om dagen så gjorde jag en kladdkaka som fått stå sig i kylskåpet, så idag på ica köpte jag färska hallon, de va tre askar för 30 kr (ca 200g i varje men ändå, hur billigt som helst juh) När jag kom hem kunde jag inte låta bli, så nu finns de bara två kvar. Dom va super goda. :D
Till kvällsmys blir de kladdkaka, färska hallon och vispad grädde, de ni!

Adina sover sött i sängen, jag sitter och glor på bummbi björnarna, de är trav på fyran så då fick de bli disneydax för min del! Ha ha ha ha! Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att de är grymt kul ibland med barnprogram som får en att minnas tillbaka till tiden då man längtade till lördagens disneydax, med lördagsmys vilket oftast bestod av chips och läsk. Jag och mia syskon satt bänkade framför tven, de va tider de... Lite extra kul är de när jag till och med vet vad som händer i avsnitten, hi hi hi!

Imorgon ska jag nog se till att ta en lång promenad igen, de är så skönt att röra på sig. Måste bli av med alla mina extra kilon oxå... de är inte de lättaste.


Mitt lilla busfrö

Hoppas att ni får en mysig lördagskväll!

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0