Ett underbart dop

Ett underbart dop blev det! Tack alla ni som gjorde våran dotters dag den finaste dagen någonsin (än så länge iallafall)! Tack för att ni tog er tiden att komma och tack så jätte mycket för alla presenterna. Tack!
Jag är så nöjd med dopet, allt gick som smort, jag va stressad men de viste jag att jag skulle vara, man hann inte prata ordentligt med alla, men så blir de. Huvudsaken alla va nöjda! Och tack alla som hjälpte till i köket.
 Vi fick så otroligt mycket fina saker, jag uppskattar verkligen allt vi fick. Och ingen hade köpt lika, de va juh skoj. Adinafick en Tripp Trapp stol (svart) Hon älskar att sitta i den, så uppskattat! Även en fårpläd, som hon ligger och myser på. Massor med leksaker, haklappar, fiffiga tavelramar, kläder, CD-skivor, böcker och mycket mycket mer. Tack allihopa!! D
e va ett gäng som efter lokalen va städat drog ut till den lokala puben på middag. De va super trevligt och gott. Delia stannade kvar hos oss ända till tidigt imorse, alltid lika mysigt att ha henne här!

Idag har vi pyntat klart här hemma. Nu känns de som att julen snart kommer, längtar så tills vi ska upp till Dalarna. Dalarna är jul för mej, de ska bli så mysigt. Hoppas verkligen att de är snö, de vore så underbart, då ska jag köpa en sån dära rosa liten sitt pulka till Adina så ska hon få åka, varesig hon vill de eller inte :D Hi hi hi!

Igår hade vi första advents mys här hemma, vi gjorde en janson, stekta köttbullar, prinskorvar, ägg halvor, knäckebröd och skivbar leverpastej! De va sååå gott.
Sen blev de glögg, pepparkakor, mögelost och sylt! En super mysig söndag!

Tog inga bilder alls under dopet, men de finns upplagt på Facebook, för er som är vänner med mej där kan se dom. Men annars så ska de komma bilder inom kort.

Hoppas ni alla haft en bra helg och att ni får en mysig kväll, återkommer med bilder imorgon (inga dop bilder utan andra fina bilder från helgen)

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0