En riktigt

En riktigt grå tisdag, alla dagar nu den senaste tiden har varit gråa. Synd tycker jag, solen gör en så otrolig skillnad hos alla människor (kanske inte alla men de flesta iaf) Längtar efter lite solsken här i kylan!

Har som ni läst varit i Uppsala, först i lördags och söndags morse va vi hos mamma och Tobbe, sen traskade vi över till Delia. Hade super mysigt! Delia bjöd på super god lunch (köttfärsbiffat med ungs grönsaker) sen blev de juh så att renoveringen i köket som grabbarna höll på med tog lite längre tid än väntat, så vi blev kvar i Uppsala en natt till! Så de blev en god middag där oxå! Tack för allt!

Måste bara passa på att tacka mamma, i måndags när jag vaknade för andra gången (vid halv åtta ca, hade varit vaken sen straxt innan fem) så va jag så kaffe sugen. Delias kaffe va slut, så jag ringde till mamma och fråga om hon kanske kunde komma förbi med en kopp kaffe. De gjorde hon, de va den godaste koppen på jätte läänge! Tack tack!

Detta innebär att vi inte fick fira farsdag i söndags. Men vi hade farsdag igår med paket, bakelser, ljus och lite mys! Grattis i efterskott på farsdag älskling, du är världens bästa pappa! Älskar dej!
Köket blev super fint, ska ta bilder och lägga upp senare, har inte hunnit än. Ni är så duktiga grabbar!!

Idag skulle jag behöva göra så mycket, städa, tvätta, handla, ringa och fixa m.m. Ja, listan är lång, men jag orkar inte. Jag känner mej förkyld igen, hoppas de går över snabbt! Ska/måste fixa tvätt tid idag, har snart inga rena  kläder (eller jo, massor men inga som passar denna, överviktiga gravid kropp *suck*)

Idag har vi tid hos bvc, ska vägas och mätas, de ska bli spännande och se hur mkt hon väger nu! Sist vägde hon 5350g och de va nästan en månad sen precis. Så jag gissar på att hon nu väger 5800g. Va tror du? 

Ska börja fixa och dona nu, hoppas ni får en bra dag! Ska lägga upp bilder lite senare! 

Xo Xo
 


Kommentarer
Postat av: Katarina

Varsågod, allt för min älskade dotter!

Jag gissar att hon väger 5910gram =)

Kramisar

2009-11-10 @ 12:47:50
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0