Midsommarfirande

Midsommarfirande i de underbart fina dalarna!  Ska bli så underbart att få åka bort med mina nära och kära samt att få umgås med släkten! Jag vet någon som kommer bli duktigt bortskämd och de e han med som stora bruna ögonen, ögonen som får sten att smälta i solen;
Crusse!


Vi ska vara i Uppsala vid sex tiden och hämta upp min bror Johan och hans festmö IsaDora, sen bär de av till Dalarna, åh de ska bli så mysigt!  
Jag har med mej BB väskan och bilbarnstolen, utifall att bebisen får för sig att komma ut! Nu sitter min kära sambo och monterar upp skötbordet, vi har köpt en som är lätt att flytta med tanke på hur "stor" våran toalett är så vi kan anpassa oss efter vart de känns oki att ha den. Ska ta bild och lägga upp sen!
 Nej nu ska jag fortsätta packa!

Ha en bra dag allihopa!


Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vill se skötbordet...NU!! (nyfiken!!) Och jag ser också fram emot att träffas allihop och festa till ordentligt..;-) Och är det så att mormors flicka vill komma ut under midsommar, så är Falu BB ett helt okej ställe att kläcka ut henne på..fråga mig..! See you sone! Och säg åt A, att köra försiktigt!! Love you! <3

2009-06-18 @ 13:52:49
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0