Besöket hos barnmorskan

Besöket hos BM gick bra! Hon som jag haft under hela graviditeten är på semester så det sista(förhoppningsvis det sista) besöket var hos en ny barnmorska. En mycket trevlig kvinna. Hon mätte magen, tog blod trycket och lyssnade på hjärtljuden. Allt såg bra ut sa hon så de känns tryggt! Jag frågade henne va hon trodde ang vikten på den lilla i magen, hon trodde att hon e liten, mindre än de normala som e på 3400g. Vilket är vanligt för att nyfödda tjejer brukar vara mindre än nyfödda killar. Sen om hennes beräkning stämmer återstår juh att se, men glad/lättad blev jag iaf!
Åh va jag längtar tills hon kommer, ska bli så underbart mysigt!
 Nu är de bara 8 dagar kvar tills hon är beräknad!
 


Så här ser magen ut idag!

Efter besöket hos BM så träffade jag upp min sambo och hans underbara arbetskamrat! Vi åt på ett grekiskt ställe, super gott va de! Tack för lunchen!!
Nu är jag hemma igen och tvättar. De e alltid lika skönt när tvätten är tvättad! Nu ska jag springa ner och hämta upp den, jag gillar när de får torka i lägenheten, de luktar så gott då!

Ha en fortsatt bra dag!

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Katarina

Så skönt att höra, att allt är bra! Miss you! Men kan inte låta bli att retas lite.......tjockis..... ;-) Love!

2009-06-22 @ 14:30:24
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Skövde

Du är så fantastiskt vacker, Ehlin!!!

2009-06-22 @ 20:18:43
URL: http://mukkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0