Är de solen som skiner

Är de solen som skiner idag igen?!!!! Åh va härligt de är! Älskar solen!
Jag ska gnälla lite iaf, jag e sjuk. halsen är tjock och gör ont och tror jag har lite feber ibland... Stackars mej! Men nej nej, har en man hemma som har semster men han e sjuk, sjukare, sjukast! Stackars lilla älsklingen! Ha ha ha ha!
Nu sitter jag och dricker honungsvatten med massa citron i, istället för mitt morgon kaffe! Vitaminer är bra, och speciellt om man vill bli frisk och frisk vill jag bli. Ska till Dalarna i helgen, underbara dalarna! Min kära moster fyller 40år och passar på att ta dit hela tjocka släkten för en midsommarfest/40 års fest!! De beundrar jag, för jag skulle aldrig klara av att ha en sådan stor fest! (Missförstå mej inte de är en bra släkt vi har! Älskar er alla!) Men hon är bra min underbara moster! Ser super mykcte fram emot att vara hos dom, de är alltid lika mysigt! Ska ta bilder i helgen och lägga upp, tro mej de är de perfekta stället att ha en stor fest på!!! Tack för att jag/vi är bjudna! Älskar dej och din familj!!
Min moster och hennes man!! <3
Underbara moster och hennes underbara man!!


Igår va vi hemma hos svärmor på middag, va gott de va, fick med oss hem till lunch idag så de va juh super snällt!!! Och vi fick massor med barnkläder och en super söt filt, vit med; ROSA HJÄRTAN!!! (för er som inte riktigt känner mej så är rosa och hjärtan något som smyckar mycket i mitt liv, mitt bröllop kommer vara ROSA med mycket HÄRTAN!!) Tack svärmor!!! Vi kollade på säsongens sista Desperate, åhhhh va bra avsnitt de va! Spännande, spännande!

Ha en bra kväll allihopa!

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja, hoppas ni blir friska innan vi ska åka!! Vill nog inte lyssna på nått ynkipynki..;-) Kurera er ordentligt så vi kan ha den bästa midsommar/40 års fest någonsin!! Love you! (och A!!) Kram

2009-06-17 @ 23:01:28
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Se till att bli friska nu,så ni kan komma! Det ska bli jätte kul, ser verkligen fram emot att träffas! Tänk, midsommar i Dalarna!!! Älskar dig!

Mycket kärlek och många kramar =)

2009-06-18 @ 10:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0