Svansen mellan benen

Svansen mellan benen känns det som att jag har nu. Ca 5 minuter efter de arga inlägget så ringde jag upp henne och sa väl mer lr mindre va jag tyckte om att hon förstört våran förmiddag och ca 5 minuter efter samtalet så knackade de på dörren och där står barnmorskan som  visade sig vara en super trevlig.... Shit.  Men vi kom överrens om att jag skulle förlåta att hon va sen och hon skulle inte lyssna på meddelandet som jag lämnat. Hoppas att hon gör som hon lovat nu, för jag gillade henne!
Hon gick igenom massa information, sen så var de vägnings dax!!!
Och nu väger Adina 3640g, hon har alltså gått upp 200g sen förra måndagen, vilket känns hur bra som helst!!

Nu ska jag amma klart och sen förbereda lite innan min vän Annica & hennes festman Martin och deras tre barn kommer! Ska bli så kul att få umgås!!

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Katarina

T.Å.L.A.M.O.D. kära dotter...du är ju för skön du! Tur att du är lika snabb att be om förlåtelse, som du är att tända till som en Ferrari! Älskar dig! Att Adina blir större, ser man ju, fast det är skönt att ni får det "bevisat" också! Ha en trevlig kväll med gästerna från Storvreta! Kram! <3

2009-07-13 @ 18:04:20
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: isabella pousette

åå så kul att hon väger mer <3

Va Bra att hon var så snäll :D

jag saknar dig & hela familjen <3

puss & Kram :D

2009-07-13 @ 18:29:11
URL: http://isabellapousette.blogg.se/
Postat av: Hanna Gadd

Nämen grattis till dottern!!!Wow vad fin hon är!

Skönt att det gick bra med barnmorskan:-)

Kram

2009-07-13 @ 20:59:07
URL: http://www.gripandegaddar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0