Söndags morgon!

Söndags morgon! Så underbart det är att vakna på morgonen och känna sig helt utvilad!
Alla har tjatat och sagt att: "Passa på att sova nu för de får du inte göra sen förns du e död" Men jag måste få säga att jag sover nog ganska bra iaf!  Är medveten om att de kommer ändras men jag e så nöjd med att mitt lilla hjärta som trotts va alla sagt sover. Jag matar henne två gången på natten byter blöja en gång ibland två ggr. Hon vaknade vid fem och va pigg så då gick vi upp, myste lite sen somna hon om igen! Och nu börjar hon vakna nu e kl 07.50!

Skriver mer sen! Hon har starka lungor... ha ha ha

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Isadora

Åh vad mysigt! Och vad skönt att du får sova tillräckligt! Kram på dig! Hälsa the family...

2009-07-05 @ 09:09:32
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Jessie

Vilken underbart söt liten dotter ni har :) Hoppas att allt går bra för er.. Visst kan man knappt förstå att man nånsin varit utom dom? :)Kram

2009-07-05 @ 21:36:06
URL: http://www.metrobloggen.se/Eyoree

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0