Regna bäst de vill

Regna bäst de vill för min del, de är skönt att de regnar tycker jag! Kl är 09.20 och alla sover, jag har varit vaken att tag nu, börjar bli lite smått rastlös. Jag har ingen ro i kroppen. Känner mej spänd och stressad hela tiden, vad jag än gör så känns de som att jag stressar mej igenom de. Att duscha i lugn och ro finns inte i min värld just nu även fast jag vet att hon sover djupt och att hennes pappa är där utifall hon skulle vakna, men ändå. Stress Stress Stress.
Aja ska inte gnälla mer nu.
Idag kl 12.00 ska vi äta lunch med min underbara bror Johan, hans festmö IsaDora, min mamma och jag tror och hoppas Delia ska med med oxå! Ska bli riktigt trevligt!
Som jag skrivit tidagre ska Johan och IsaDora gifta sig, lördag är den stora dagen!!! Yippi! Ska bli såååå kul!
Kärlek!!!
Älskar er <3

Ha en bra dag!

Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0