Nu va de ett tag sen

Nu va de ett tag sen jag bloggade, man hinner inte alltid och när jag väl har tid över så går den till så mycket annat! Just nu är vi hos min lillebror Johan och hans fru IsaDora, har varit här i två nätter nu. Har haft de super mysigt måste jag få säga! Helt underbart att få umgås med dom! De var även fösta gången vi sov borta med Adina och de har gått så bra! 
Just nu ligger hon och sover på morbors Johans bröst, så jag passar på att blogga.
Allt funkar så bra med Adina, hon är så söt. De händer nya saker varje dag! Hon är så med, hon tittar och följer efter med blicken, ligger och bara myser ganska långa stunder.
Idag ska vi hem igen. Imoron ska vi kanske handla tvättmaskin, de är verkligen ett måste med småbarn, har jag insett, att försöka passa tvättsutgans tider är mer eller mindre omöjligt när man ska vara själv på dagarna. 
Har inte sladden till min kamera här annars hade jag lagt upp lite bilder, men de får bli imorgon ist! 
Ikväll ska vi göra ett nytt försök i att bada Adina, men denna gång ska min sambo ligga i badkaret med henne och vi ska ha lite varmare vatten, håll tummarna allihopa! 
Juste, jag börjar sakta med säkert få henne att ta nappen nu, de är oxå något som jag inte tänkt på kan vara en svår sak att få dom små livet att göra. Men skam den som ger sig säger jag bara. Ha ha ha! 
Nej nu ska jag passa på att vila en liten stund innan de e dax att leka mjölk maskin!
Nähe... nu vaknade hon, ha ha, så typiskt!

Ta hand om er! 

Xo Xo


Kommentarer
Postat av: Skövde

Min kompis berättade att man aldrig ska hålla båda tummarna när man ska "hålla tummarna" för nått, utan bara vänster. För tydligen går det ett blodkärl direkt till hjärtat från höger tummen. Eller om det var vänster hmm Du får berätta det för dina läsare!!

Puss vännen

2009-07-29 @ 12:55:49
URL: http://mukkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0