Jaha

Jaha då sover familjen igen då! Så då passar jag på att blogga lite.
Idag blir Adina två veckor, de är helt otroligt va snabbt tiden går, men samtidigt så känns de som att jag inte varit någonting annat än mamma åt henne. De är underligt hur livet fungerar, att man från den ena dagen går och bara är till att den andra dagen vara mamma, inte för att jag känner någon stärre skilland men just att passa upp på henne och bara ta väl hand om henne kommer så naturligt! Vilket självklart är super bra och fantastiskt!
Här om dagen skulle vi bada våran lilla dotter för första gången, jag tänkte mej en lugn och fridfull liten tjej som njöt till fullo, men kolla in våran dotter:

Inte glad
Inge kul alls
Nja lite bättre?!!?
Nå, nu då??
Nähe...
Som dom sa på bb: De är en bestämd liten dam vi har!!!
Sååå ja
Efter en liten stund så blev allt bra igen!!!

Imorgon är de bröllop! Åh de ska bli så kul, underbart, vackert och trevligt!!!
Nu vakna lilltjejen, ha en bra fredags kväll allihopa!!!

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jaa, hon ÄR så lik dig!! Älskar er! Och duu Ehlin, du är en fantastisk mamma, men det har jag vetat hela tiden att du skulle bli!

2009-07-10 @ 18:22:12
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Jessie

gulle plutt vad söt man är... Det är så mysigt sen när dom är nybadade =) Hoppas allt går bra för er!! Kram

2009-07-12 @ 19:22:56
URL: http://www.metrobloggen.se/Eyoree
Postat av: Iris

Åh guuud så söt hon är er lilla fina Adina!! :)

Och grattis till din bror!



Kram!!

2009-07-16 @ 00:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0