Här kommer lite

Här kommer lite bilder!

Dagen innan (onsdag morgon)
Detta är dagen innan, (ja, mamma jag va en riktig tjockis!!!! :P)
Frukosten
Den godaste frukosten på länge!
Sötnos
Sover så sött!!
Morbor Johan
En stolt morbror Johan håller i Adina för första gången!
Morbror Tobias
En till mycket stolt morbror Tobias!!!
Stolt Mormor
En otroligt stolt Mormor <3
Sötnosen
Miner är roligt att göra!
Faster Delia!!
En stolt Tia Delia!!!
Blommor
Blommor som vi fått av min sambos jobb och från en utav hans vänner! Tack!!!
Blommor
Blommor som vi fick från mitt jobb! Tack!!!
Hungrig
Gluppska jag på våran första lunch ute!!!
Vilken min!
Vilken min, jag har inte skrämmt henne, jag lovar!!! <3
Kärlek <3
Älskar våran underbart söta dotter!!!

Ha en bra dag!!

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Katarina

Åhh vilka härliga bilder!! Och du VAR en riktig tjockis, men nu är du en riktig spinkis (igen!) Adina växer så det knakar...!! Saknar er!

2009-07-08 @ 11:03:45
URL: http://katlind.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Vilka superfina kort! :)

2009-07-13 @ 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0