En slapp tisdag.

En slapp tisdag. Att de kan vara så skönt att bara vara ibland! Att inte göra något alls, helt underbart, idag iaf, ibland kan jag klättra på väggarna av trisstess. Men inte idag!
Ifgår kväll hade vi fin besök från Storvreta! De va så underbart trevligt, Annica är helt underbar, en ärlig godtrogen vän! Vi alla satt och prata mest barn eller ja, bara barn! Min underbara sambo fixade middagen som var grillad korv! Sen fixade han fika som vi bar ner till utegården, där satt vi ett tag och bara myste allihopa! Barnen var nog nöjda med att få komma ut.

Samuel, Felicia & Jonathan (bilden togs för några månaders sen)

Snart kommer min sambo hem, han är och hämtar sin halv bror, så Adina ska få träffa sin farbror för fösta gången idag!! De ska bli trevligt!

Idag har Adina sovit betydligt mkt bättre än igår då hon inte sov mer än 30 minuter i sträck på hela dagen. Just nu ligger hon så frifullt på mitt bröst och sussar!

Xo Xo

Kommentarer
Postat av: Skövde

Jag gillar dina inlägg. De är ärliga och roliga!!! Du kanske borde byta texten längst upp som du har som pressentation.. för du väntar inte än, eller???

Puss

2009-07-18 @ 21:32:15
URL: http://mukkis.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hallllååååå...boooring....snart är det ju tisdag igen....Haaaalllllåååå!! ;-)

2009-07-19 @ 18:44:04
URL: http://katlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0